12 veljače, 2008

Da li će se graditi tunel ?

Hvaljen Isus i Marija!!!
Dragi moji Zagvožđani pozdravljam vas sa starim kršćanskim pozdravom i nadam se da vas neće nikoga uvrijedit, a ako nekoga i uvrijedi ja mu nisam kriv, neka ga ne čita.
Čitao sam dosta izvještaja o tunelu sv. Ilija kroz Biokovo i bilo je i slika ali kako ja nisam iz Zagvozda slučajno me je put naveo da prođem kroz Rastovac do Zagvozda i zastao sam u blizini ajmo reći Bože daj budućeg tunela i nisam imao mira otišao sam pred sami portal kad tamo ništa i nikoga.
Ako se ne varam nedavno sam pročitao i to da je građevna knjiga predana izvođaču i onda se pitam a šta još treba.
Ja bih kao neutralac u sve to postavio mjerodavnima pitanje da li ima išta od tunela i da li će biti ili ćemo opet čekat izbore pa da dođu bageri na portal, ovo je ujedno pitanje i za sve vas dragi Zagvožđani gdje i ja sam imam dosta prijatelja...
Nek vas čuva dragi Bog!!
Mjerodavni molim vas za odgovor ali ono istinski!!

Napisao: nepotpisani čitalac u knjizi gostiju