01 lipnja, 2008

Hvala, Mariu i Frani


Postavljanje linkova, veza, poveznica kako ih još sve ne zovemo na stranice svojih blogova ili web stranica svakako je zanimljivo iz mnogo razloga. Uglavnom ljudi to shvaćaju da ih prihvaćate ili ne. Imaju nešto protiv vas ako ne postave link na svoju stranicu, vaše stranice.Neki izbjegavaju postavljanje linkova na svoje stranice i tako se „nezna što misle“. Svakako mudro i lukavo.U ovih nekoliko godina i mi smo bili u sličnim situacijama. Tako na primjer jedan sportski klub je tražio (ili netko tko uređiva njihov blog) da postavimo link na našu stranicu, a da će oni postaviti link našeg bloga na svoju.Mi smo to prihvatili i postavili link kluba na našu stranicu. Međutim oni nikad da postave link koji su obećali na svoju stranicu. I tako od prijateljstva nije bilo ništa, jer smo mi kasnije uvidjevši da to ne žele, skinuli njihov link
Mario Dedić urednik web stranice
www.serdar.hr nije bio uskogudan prema našim stranicama što se vidi kako na ovoj slici koja je kopija njegove web stranice. Osobno ne poznam tog mladića, niti sam ikad sa njim kontaktirao oko bilo kojeg internetskog pitanja, ali on je imao dosta pronicljivosti , korektnosti, pametnog i poštenog odnosa prema ovom javnom poslu pa je postavio sve naše glavne blogove i web stranicu www.zagvozd.net na svoju link stranicu. MARIO, HVALA TI!
Isto tako i Frane Čagalj Matin urednik stranice
www.glumciuzagvozdu.hr i zagvoških vatrogasaca odmah je po pokretanju naših stranica postavio linkove ove stranice, bez da sam od njega tražio da to učini.FRANE, HVALA TI!
Hvala im u ime svih onih koji otvaraju naše internetske stranice, čitaju vijesti iz našeg kraja. Raduju se kad nešto lijepo čuju o Zagvozdu, o ljudima koji ostaše gori živjeti, gdje se mi svi rado i sa sjetom vratimo ili samo čitamo vijesti iz rodnog kraja.