18 srpnja, 2009

Moj najdraži Zagvozd

Kad dođem u Hrvatsku osjećam se tako oslobođenom.
Tamo mi je rodbina, prijatelji i još
mnogi, dragi ljudi. Ako slučajno ne bih mogla
ići u posjet, život mi ne bi bio zanimljiv i zato
koristim svaku mogućnost koja mi se pruža.
Hrvatska je velika, a u njoj mi je najdraži Zagvozd,
moj dom, moj rodni kraj. U Zagvozdu
me svi znaju, a i znaju čija sam. Tamo sam
odrasla i tamo ću uvijek biti domaća. U jednom
malom zaseoku Dedićima, koji je dio općine
Zagvozd, provodim sve praznike. Tamo
imamo kuću.
Posebno uživam ljeti i to na blagdan Gospe od
Karmela. Na taj dan dolaze poznati pjevači i
glumci, a i mnogo drugih ljudi. Najviše me vesele
susreti s poznatima, a i nepoznatima. Zanimljivo
je vidjeti sav taj silan svijet, sve ljude
iz moje općine, a i šire.
Moj život je u Zagvozdu i ostat će tamo. Bez
Zagvozda nema niti mene.
Antonija Dedić, 8.r., HDŠ Zug, Švicarska